(Az Invee a nyugta létrehozásánál elküldi a nyugtát arra az e-mail címre, amit a nyugta készítésekor megadtál!)
Amikor elektronikus nyugtát hozol létre, több lehetőséged van:
Amennyiben a vevő igényt tart az elektronikus nyugtára, add meg a vevő e-mail címét a nyugta létrehozásakor az első mezőben.
Amennyiben a nyugta létrehozásakor nem adtál meg e-mail címet, és nyugta elkészítését követően mégis el kellene küldened a nyugtát a vevőnek, nyomj rá a képernyő alján található „Nyugták” ikonra és válaszd ki az aktuális nyugtát. Megnyitva a nyugtát, láthatod a nyugta adatait. Itt találod a „Küldés” gombot, amire rányomva megadhatod a vevő e-mail címét és utólagosan elküldheted a nyugtát.
Ha a vevőd nem e-mailben kéri a nyugtát, akkor a nyugta létrehozását követően a nyugta részletek oldalon van lehetőséged kinyomtatni pl. blokknyomtatóval is.
További tudnivalók:
Amikor létrehozol egy új nyugtát vagy az „Áttekintés” illetve „Nyugták” oldalon kiválasztasz egy nyugtát, megtekintheted a részleteit. Itt található a „Küldés” gomb, amire ha rányomsz, megnézheted az e-mail címet, amire az alkalmazás elküldte a nyugtát. Ezt az e-mail címet át lehet írni és az aktuális e-mail címre elküldeni a nyugtát. Ha a „Küldés” gombra nyomsz, sikeres küldés esetén megjelenik egy kijelző kép, ami biztosít arról, hogy elküldted a nyugtát a megfelelő e-mail címre.