Új nyugta létrehozásához nyomj a kijelző alján középen található kék gombra. Feljön a nyugta szerkesztő felület. Az első mezőben csak abban az esetben kell megadnod a vevő e-mail címét, ha a vevő e-mailben tart igényt igényt a nyugtára. A vevő e-mail címének megadása az elektronikusan kiállított nyugta elküldéséhez szükséges.
Új nyugta létrehozásakor válaszd ki a fizetés módját, add hozzá a nyugtához az előzetesen felvitt, fix összeggel ellátott szolgáltatást/szolgáltatásokat vagy add meg manuálisan a nyugta végösszegét. Végül nyomj a nyugta létrehozása gombra.
Ha a vevőd nem e-mailben kéri a nyugtát, akkor a nyugta létrehozását követően a nyugta részletek oldalon van lehetőséged kinyomtatni pl. blokknyomtatóval is.
Amennyiben a vevő igényt tartott a nyugtára és az első mezőben megadtad az e-mail címét, az Invee rögtön elküldi a nyugtát a vevőnek és el is menti az adatait, hogy legközelebb egy gombnyomással hozzá tudd adni a vevőt a nyugtához.
- Add meg a vevőt
- A vevő e-mail címét csak abban az esetben kell megadnod, ha igényt tart a nyugtára vagy szeretnéd elmenteni a vevő adatait a későbbiekre. Ha előzőleg már felvitted a vevőt, az alkalmazás megjegyzi és megjeleníti az e-mail címét, mindössze ki kell választanod. Ha még nem vitted fel akkor meg fog jelenni egy gomb „Vevő létrehozása” felirattal.
- Amikor rányomsz a „Vevő létrehozása” gombra feljön egy űrlap ahol, már láthatod az előzőleg beírt e-mail címet. Töltsd ki a vevő nevét (a telefonszám opcionális). Így nyugtázásnál az Invee elküldi a nyugtát a vevőnek és elmenti az adatait.
- Válassz fizetési módot
- Új nyugta készítésekor kiválaszthatod a fizetési módot, annak függvényében, hogy a vevő készpénzzel vagy bankkártyával fizet. Nyomj rá az aktuális fizetési módra. Az kiválasztott fizetési mód halvány kék színűvé válik.
- Csatolj hozzá szolgáltatást
- Ha még nem vittél fel szolgáltatást az alkalmazásba, akkor meg fog jelenni a „Szolgáltatás létrehozása” gomb. Ha rányomsz a „Szolgáltatás létrehozása” gombra megjelenik a szolgáltatás szerkesztő felület, ahol írd be a szolgáltatás nevét és bruttó árát. Ez fog szerepelni a nyugtán. A „Hozzáadás” gombra nyomva meg fog jelenni a kiválasztott szolgáltatások között az újonnan felvitt szolgáltatás. Ezt követően nyugtázhatóvá válik.
- Ha már vittél fel szolgáltatást, akkor a „⨁” gombra nyomva hozzá tudod adni a nyugtához a szolgáltatást, a „⊖” gombra nyomva pedig le tudod venni róla.
- Ha háromnál több szolgáltatásod van, meg fog jelenni egy gomb „További szolgáltatások” felirattal. Ha rányomsz, megjelenik az összes szolgáltatásod és ugyanezzel a folyamatmenettel hozzá tudod adni őket a nyugtához (vagy növelni/csökkenteni az adott szolgáltatás darabszámát).
- Végösszeg megadása manuálisan
- Ha nem akarsz szolgáltatást megadni, elegendő egy bruttó végösszeget beírnod, hogy kiállítsd az elektronikus nyugtát.
Ha mindent rendben találtál, nyomj a „Nyugta létrehozása” gombra és máris készen van új elektronikus nyugtád!