1. Home
  2. Nyugták
  3. Új nyugta létrehozása

Új nyugta létrehozása

Új nyugta létrehozásához nyomj a kijelző alján középen található kék gombra. Feljön a nyugta szerkesztő felület. Az első mezőben csak abban az esetben kell megadnod a vevő e-mail címét, ha a vevő e-mailben tart igényt igényt a nyugtára. A vevő e-mail címének megadása az elektronikusan kiállított nyugta elküldéséhez szükséges.

Új nyugta létrehozásakor válaszd ki a fizetés módját, add hozzá a nyugtához az előzetesen felvitt, fix összeggel ellátott szolgáltatást/szolgáltatásokat vagy add meg manuálisan a nyugta végösszegét. Végül nyomj a nyugta létrehozása gombra. 

Ha a vevőd nem e-mailben kéri a nyugtát, akkor a nyugta létrehozását követően a nyugta részletek oldalon van lehetőséged kinyomtatni pl. blokknyomtatóval is.

Amennyiben a vevő igényt tartott a nyugtára és az első mezőben megadtad az e-mail címét, az Invee rögtön elküldi a nyugtát a vevőnek és el is menti az adatait, hogy legközelebb egy gombnyomással hozzá tudd adni a vevőt a nyugtához.

  1. Add meg a vevőt
    1. A vevő e-mail címét csak abban az esetben kell megadnod, ha igényt tart a nyugtára vagy szeretnéd elmenteni a vevő adatait a későbbiekre. Ha előzőleg már felvitted a vevőt, az alkalmazás megjegyzi és megjeleníti az e-mail címét, mindössze ki kell választanod. Ha még nem vitted fel akkor meg fog jelenni egy gomb „Vevő létrehozása” felirattal.
    2. Amikor rányomsz a „Vevő létrehozása” gombra feljön egy űrlap ahol, már láthatod az előzőleg beírt e-mail címet. Töltsd ki a vevő nevét (a telefonszám opcionális). Így nyugtázásnál az Invee elküldi a nyugtát a vevőnek és elmenti az adatait. 
  2. Válassz fizetési módot
    1. Új nyugta készítésekor kiválaszthatod a fizetési módot, annak függvényében, hogy a vevő készpénzzel vagy bankkártyával fizet. Nyomj rá az aktuális fizetési módra. Az kiválasztott fizetési mód halvány kék színűvé válik.
  3. Csatolj hozzá szolgáltatást
    1. Ha még nem vittél fel szolgáltatást az alkalmazásba, akkor meg fog jelenni a „Szolgáltatás létrehozása” gomb. Ha rányomsz a „Szolgáltatás létrehozása” gombra megjelenik a szolgáltatás szerkesztő felület, ahol írd be a szolgáltatás nevét és bruttó árát. Ez fog szerepelni a nyugtán. A „Hozzáadás” gombra nyomva meg fog jelenni a kiválasztott szolgáltatások között az újonnan felvitt szolgáltatás. Ezt követően nyugtázhatóvá válik. 
    2. Ha már vittél fel szolgáltatást, akkor a „⨁” gombra nyomva hozzá tudod adni a nyugtához a szolgáltatást, a „⊖”  gombra nyomva pedig le tudod venni róla. 
    3. Ha háromnál több szolgáltatásod van, meg fog jelenni egy gomb „További szolgáltatások” felirattal. Ha rányomsz, megjelenik az összes szolgáltatásod és ugyanezzel a folyamatmenettel hozzá tudod adni őket a nyugtához (vagy növelni/csökkenteni az adott szolgáltatás darabszámát).
  4. Végösszeg megadása manuálisan
    1. Ha nem akarsz szolgáltatást megadni, elegendő egy bruttó végösszeget beírnod, hogy kiállítsd az elektronikus nyugtát.

Ha mindent rendben találtál, nyomj a „Nyugta létrehozása” gombra és máris készen van új elektronikus nyugtád!

Updated on 2024.01.08.

Was this article helpful?

Related Articles

Leave a Comment